ارام ارام از ياد ببرم غم نداشتن دست هاي پير تورا
".خانه ام گرماي خاص خودش را دارد و چاي هاي دبشش كه فقط يك خانم كمر باريك سرو ميكند"
اين را هميشه تو يواشكي زيرلب ميگفتي و زير چشم نگاهم ميكردي خداوند من تو ا از من نميگيرد جان دلم
ارامش روي تو و حضورت را تا بدنم ناي زندگي دارد احساس ميكنم و مرا از اين اسارت جدا خواهي كرد
تَب بُر نيست...
ما را در سایت تَب بُر نيست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 147