از اينكه اگر ميتونستم واقعا دست ميكردم تو دلم و اشتباهات بزرگمو از زندگي سبزم بيرون ميكشيدم
تنها گلايه بزرگ زندگيمه !
چرا انقدر دور از انسانيد خدا به ما قلب داده وجودشو داده تا بتونيم مثل خودش باشيم چرا انقدر بد و بي رحميد☺️
تَب بُر نيست...ما را در سایت تَب بُر نيست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 129