دلپاك خدا باشي

خرید بک لینک
خيلي دلم پر همونقدر كه دلم خالي از هر چي بدي و ناراحتيه

از اينكه اگر ميتونستم واقعا دست ميكردم تو دلم و اشتباهات بزرگمو از زندگي سبزم بيرون ميكشيدم

تنها گلايه بزرگ زندگيمه !

چرا انقدر دور از انسانيد خدا به ما قلب داده وجودشو داده تا بتونيم مثل خودش باشيم چرا انقدر بد و بي رحميد☺️

تَب بُر نيست...

ما را در سایت تَب بُر نيست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: پنجشنبه 15 اسفند 1398 ساعت: 1:50

صفحه بندی